středa 24. prosince 2008

Nové stránky

Letos je to již skoro 8 let, co jsem na adrese ppphoto.net(cz) začal provozovat své fotografické stránky. V dnešní podobě fungují skoro 5 let. Již delší dobu jsem cítil, že to chce změnu...

Začal jsem tedy před několika měsíci pracovat na koncepci nových stránek, které by měly duch původních, ale obsahovaly by nové možnosti i lépe zpracovaný obsah. Mým cílem je představit novou tvorbu a postupně ji doplňovat o to nejlepší z minulosti. Přesunul jsem tedy nové stránky i na novou adresu:


Na původní adrese zatím zachovám stávající obsah. Postupně to nejlepší z něj přesouvám v novém zpracování na nový web a časem starou adresu kompletně přesměruji.

Doufám, že se vám nová podoba stránek bude líbit. Je to takový můj dárek pod virtuální vánoční stromeček. Těším se na vaše komentáře zde a nebo přímo v návštěvní knize.

Dobré světlo přeje,

Petr Pazour

Žádné komentáře: