pátek 24. října 2014

Výprodej fototechniky Canon - Aktualizováno

Vánoce jsou ještě daleko, ale třeba někomu udělám radost. Rozhodl jsem se prodat část techniky, která mi doma aktuálně leží bez většího využití. Myslím si, že je ve velmi dobrém stavu, kdy někomu jinému může udělat ještě hodně radosti za zajímavou cenu. Nic mě nenutí to prodávat, jen mi je líto, že to doma leží.





Fototechniku prodávám vždy formou osobního odběru, aby bylo jasné, co si kupujete. Na místě si můžete vše otestovat a rozhodnout se, jestli si to vezmete nebo ne.

Pokud máte o něco zájem, napište mi na email: petr.pazour@gmail.com.

Canon EOS 5D Mark II + 3x CF 8GB

Má dlouholetá hvězda, která teď doma leží ve stínu Canonu 5D Mark III a Fuji X100S. Je to škoda, protože je to stále bezvadný foťák s excelentním výstupem.

Prodávám tělo včetně originálního balení a příslušenství (baterie, nabíječka, návody, kabel k počítači, popruh a 2x CD).

Přidám k tomu tři karty: 2x CF Lexar Professional 8GB 300x a 1x Sandisk Extreme IV 8GB.

Fotoaparát je po záruce, ve velmi dobrém stavu a má aktuálně nacvakáno 25593 snímků.

PRODÁNO







Canon EF 17-40 / f4 L USM + UV filtr BW + sada Cokin Z-Pro + 2x přechodový filtr

Canon 17-40 / f4 L byl pro mne dlouhá léta spolu s EOS 5D Mark II hlavní hvězdou. Když jsem si ale loni koupil shift objektiv Canon TS-E 24mm f/3,5 L II začal jsem jej používat méně a méně. Canon 17-40 je skvělý objektiv jak pro fullframe tak crop fotoaparáty Canon.

Objektiv je po záruce ve velmi dobrém stavu bez poškrábané či jinak znečištěné optiky.

Přidám navíc UV filtr B+W a základní profi sadu Cokin Z-Pro (kompatibilní s Lee filtry) - 77mm kroužek, držák filtrů, šedý a modrý přechodový filtr.

PRODÁNO






Canon EF 100 / f2.8 Macro USM

Tento skvělý 100 mm portrétní a makro objektiv se světelností 2.8 a USM ostřením jsem skoro vůbec nepoužíval. Brával jsem ho na cesty do Kostariky na žabičky, ale od té doby leží doma v krabici.

Objektiv je jako nový, po záruce a v kompletním balení.

PRODÁNO






Blesk Canon 580 EX + difuzer

Profesionální blesk Canon se směrným číslem 58. Má obousměrně otočnou, zoomující hlavu, doplněnou výsuvnou odraznou destičkou a rozptylkou. Spolupracuje v režimu E-TTL, E-TTL II i TTL. K dispozici je 14 uživatelských funkcí, vysokorychlostní synchronizace FP, posuv expozice FEB, kompenzace FE, funkce stroboskopu a synchronizace na první či druhou lamelu.

U blesku se mi povedlo na ostrově Runde při focení papuchalků trochu opálit kryt čidla bezdrátového řízení blesku, ale kupodivu to nemá žádný vliv na funkci blesku, který umí odpalovat jiné i být sám odpalován.

Přidám difuzer pro změkčení světla blesku.

Blesk je po záruce, v kompletním balení včetně obalu i stojánku.

PRODÁNO




A to je vše. Zatím... :-)