středa 14. listopadu 2007

Aktualizace Corel Paint Shop Pro Photo X2

Uživatele programu Corel Paint Shop Pro Photo X2 jistě velmi potěší, že Corel konečně vydal aktualizaci, která by měla řešit většinu problematických míst. Corel totiž, jak známo, pustil X2 do světa v dost nestabilním stavu. Často se tak stávalo, že aplikace zamrzala, nebo měla velmi pomalé odezvy.

Corel Paint Shop Pro Photo X2 sem tam používám. Dlouhá léta jsem používal jeho starší verze, které tvořila ještě společnost JASC Software. Začátkem roku jsem ale nakonec přešel na Adobe Photoshop Elements 5.0. Když jsem si před měsícem kupoval novou verzi - Adobe Photoshop Elements 6.0. , neodolal jsem a koupil jsem i X2.

První dojem z X2 byl velmi pozitivní. Bylo poznat, že Corel na Paint Shopu opět hodně zapracoval a posun směrem k digitální fotografii z něj dýchá na každém kroku. Bohužel z druhé strany bylo také poznat, že hodně věcí bylo šito horkou jehlou.

Podle release note to vypadá, že většina velkých problémů je vyřešena. Podle prvních testů je znát, že aplikace notně ožila a akce, které končily zamrznutím nebo dlouhým čekáním na probrání, teď fungují jak mají. Bohužel stále trošku pokulhává podpora nových fotoaparátů a jejich RAWů. Snímky z Canon EOS 40D zatím X2 nepřečte :-(

Aktualizace je ke stažení ZDE.

Žádné komentáře: