neděle 9. ledna 2011

Galerie fotografií částečného zatmění Slunce je na webu

Na začátek roku 2011 nachystala příroda jedno velké vesmírné divadlo pro dva herce – Měsíc a Slunce. Částečné zatmění Slunce bylo možné 4. ledna 2011 sledovat i z území České republiky.

Fotografovat částečné zatmění jsem vyrazil na Petřín. Počasí v Praze úkazu přálo a měl jsem tak možnost pozorovat zatmění v celém jeho průběhu. Více jsem napsal v článku Jak nám Měsíc zařídil smějící se Slunce.

Původní čtyři fotografie z článku jsem doplnil o další čtyři a spojil jsem je v samostatnou galerii fotografií na mém webu.

Galerie fotografií z částečného zatmění Slunce
klikněte pro zobrazení
Fotogalerie Částečné zatmění Slunce - 4.1.2011.

Další příležitost u nás pozorovat částečné zatmění Slunce budeme mít až 20. března 2015.

Žádné komentáře: