čtvrtek 3. září 2009

Podzimní Rýchory - 3. ročník krajinářského fotografického workshopu

Jsou akce, na které se nezapomíná. Tak přesně takto jsem začínal loňskou upoutávku na unikátní akci pro příznivce krajinářské fotografie. Vracel jsem se tehdy ke vzpomínkám na jedinečný první ročník Krkonošského fotografického workshopu, který se uskutečnil na Rýchorské boudě v listopadu 2007. Měl jsem to štěstí, že jsem tam tenkrát byl. Své zážitky jsem shrnul do článku Krkonošský fotografický workshop.

Duší této akce je Honza Hodač, který pro každý ročník zajistí zajímavé účastníky i program. Platí to i pro letošní ročník. Hlavním lektorem bude Zdeněk Thoma, Rudolf Jung a Stanislav Pokorný. Přes „kopec“ dorazí z Polska Janusz Moniatowicz a když to vyjde, tak se zase zastaví i Jiří Havel a Karel Hník.

Myslím si, že pro krajinářského fotografa není lepší příležitost, jak se setkat s podobně „postiženou“ bandou lidí a v prostředí tak jedinečném, jakým Rýchorský prales bezesporu je. Mám rád akce, kde má člověk velkou míru volnosti. Myslím si, že to vždy přispívá k celkové pohodě a tvůrčí atmosféře. Přesně takový tento workshop je. Není to žádná škola či školení. Je to o setkávání, naslouchání, předávání si zkušeností. Je to o inspiraci. Díky této akci jsem před dvěma lety poznal známé tváře naší krajinářské fotografie. V neuvěřitelně bouřlivé debatě jsem objevil světoznámého Michaela Kennu, kterého představil Pavel Horák, jehož tvorba se mi také moc líbí. A takto bych mohl pokračovat dál a dál. Nebudu. Protože už teď se těším, až nás zase Honza Hodač se sklenkou vína či čaje uvítá 26. září na Rýchorské boudě.

Aktuální informace jsou stránkách Rýchorské boudy v části Fotoworkshop. Nebo jukněte na letáček.


Těším se, že se na Rýchorské boudě potkáme!

Žádné komentáře: