sobota 8. prosince 2007

Kostarika 2008

Rok uteče jako voda...

Dnes je to přesně rok od mé první cesty do Kostariky. V tomto čase, kdy píši tento příspěvek, nás křídla ČSA bezpečně unášela na první části dlouhé cesty. V hlavách jsem měl mnoho myšlenek a možná tam někde se zrodila první část mého Deníku z Kostariky.

Když jsem seděl poslední den naší expedice v příjemném prostředí restaurace v La Paz Waterfall Garden věděl jsem, že se musím vrátit. Kostarika je zkrátka nakažlivá :-)

17. února 2008 se do Kostariky vrátím. Čekají mne návraty na místa známá, těším se ale i na místa nová.

Jak bude chutnat Kostarika po roce? Nevím. Hodně nad tím ale přemýšlím a těším se. A jak to dopadne? O tom možná něco napíšu do svého deníčku :-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Petře,
vždycky jsem zvědavý co nového máš nafoceno - a vidím, že "čaruješ" moooc pěkně s tím světlem :-)

BTW kometu Holmes nestíháš?

Přeju hodně štěstí na cestách!

Ivosh

Nadanka řekl(a)...

Zajímalo by mne, jak na Kostariku létáte? Přestupy, cena ?
Díky!
Nadanka

Petr Pazour řekl(a)...

Nadanka:

V roce 2006 to bylo po trase:

Praha -> Paříž (ČSA)
Paříž -> Caracas (KLM / Air France)
Caracas -> San Jose (Taca).

Na přestupech v Paříži a v Caracasu to rychle navazuje, max. 1,5 hodiny. Celkem cesta zabrala tak 19 - 20 hodin. Zpáteční letenka včetně všech poplatků stála 25 tisíc. Trasa je to dobrá, ale celkem je zde pravidlem, že společně nepřiletí velká zavazadla.


Letos letíme na trase:
Praha -> Madrid (ČSA),
Madrid -> San Jose (Iberia),

cena včetně všech poplatků je opět cca 25.000 Kč. Cestou tam se spí v Madridu.

Nechá se také létat přes USA, ale tím, že zatím nemám vízum tak neznám detaily.